tiistai 25. elokuuta 2009

tahtoo Pehtoorin!

Uuteen kotiin on tavoitteena saada "aarrekaappi" eli vitriinikaappi minun omille aarteille. Yksi aarteeni on Nurmesniemen Pehtoori -pannu vihreänä, se oli meillä kotona vedenkeittimenä kun olin pieni. Sen jälkeen äitee oli kuskannut sen mökille josta pelastin itselleni. Se on hieno, niin 60-70 luvun vihreä kuin olla voi :) Muita värejäkin olisi kiva omistaa, niitä löytyy:
















Esim tuo turkoosi olis aika makee :)

Mut ekaks haluaisin mun Pehtoorille pikkuveikan, tälläisen:











Kyseinen yksilö on parhaillaan huuto.netissä myynnissä ja valitettavasti näyttää siltä, että sillä on muitakin ottajia...hinta tällä hetkellä 112,- euroa! Huh...

Jos vaikka sais jostain tollaisen mainosjulisteen ekaks.. olis aikas ihana :)

Edit 2.9. : Kuvan pannu myyty hintaan 151,- euroa.

3 kommenttia:

Hansu kirjoitti...

Mun kotona oli tuollainen punainen 60-luvulla (?) Nyt se on ollut pitkään kannettomana äidin kastelukannuna :/

Tuuli kirjoitti...

Jo on pannulla hintaa :-o

Nasti kirjoitti...

Täällä myös yksi Pehtoori-fani! Mulla on vasta kaksi, pienempi sininen ja isompi punainen. Itse haaveilen valkoisesta ja keltaisesta... Mutta tosiaankin, hinnat on aikamoiset!